DYPK-022
”Se é possivel ami kre pa nhos publican es assunto pmd kre obi opniao de publco

Bom dia do you papia krioulu ami de concelho de Tarrafal de Santiago mas ta vive na Portugal e kre fika anonimo
E tene um tema q sta bem dibate ku nhos que tenem triste. Tem um menina de nha zona q tem um fidjo ku nha ex vizinho na CV e es bem pa Pt es tudo dois mas es deixa ses fidjo na CV na cuidado de mãe de mos. Menina tchiga pt frente mos, logo família comeca entra na meio pmd la de CV es ka cria pes ficaba djunto pmd mos é pobre, depois mos bem tchiga pt tmb.
Família de menina panha menina leba pa frança pmd ma mos ka tene futuro pa ela. Logo que tchiga França é ranja outro homem e tem outro fidjo.

Ago é o seguinte quel fidjo qué tem na CV é escuro e quel na França é claro. Então depois qué tem quel claro, quel de CV é esquece del que nem é ka ta pergunta pa el nem pe manda se fidjo nada, é ta encontra ku alguém na facebook que pode del conta de se fidjo mas nunca é pergunta pa el. depois é ta manche é ta coloca foto de quel qué tem na França na facebook e é ta tchoma de “amor de se vida” “nha code” nha vida”, quel outro nunca e poi se foto na facebook.

Ami go nha vontade é de panha foto de tudo dois fidjo pan coloca na facebook pa es menina panha vergonha de mundo pmd tudo fidjo é fidjo branco ou preto tudo dois é de ses, na futuro é ka sabe qual q ta sirbil.

Que opniao nhos ta da sobre isso?”

**KOMENTA